Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

12/6-2010

Publicerad 2010-06-12 12:45:12 i Allmänt

Nu var det återigen några dagar sen sist. sååå..

I onsdags blev det att vi hämtade bilen iallafall :) först en snabb sväng in hs mlain och fick lite mat :D hahah. sen åkte mathias, philip jag och malin till öland :) sen tog jag och malin den ena bilen hem :) Stannade och käkade lite, och sen var vi vilse inne i Kalmar i 40 minuter för vi hittade inte rätt väg. hehe. Men vi kom hem iallafall :P Malin släppte mig hos Joacim, så duschade jag och sen kollade vi lite tv och myste.

Torsdag: Joacim jobbade, kom hem vid lunch. Sen försökte jag få typ alla jag kände att komma och hämta mig, för hade ju ingen bil. Men ingen kunde :( Så jag duschade, gjorde mig lite iodrning, kollade tv, sen gick jag till j´s jobb och hälsade på lite. Sen till smålänningen och kollade, och sen hem till han igen. Sen kom han hem från jobbet. Vi sov en stund, sen städade vi skit mycket :) Askul :) hehe. Men det tyckte nog inte han :P Sen till hans jobb och skriva ut lite tavlor till hans rum. Så det blev faktiskt riktigt fint :D Sen sov vi :)

Fredag: Joacim jobbade till ett, sen kom han hem och vi myste och kollade lite tv och så. Sen kom tom och hämtade oss så körde han mig hem sen åkte dom igen. Jag mamma och clara snackade lite skit, sen åkte vi och köpte godis och kollade wildkids :D sen la vi clara så kollade mamma och jag skräckfilm :D naaajs :)
Sen skulle jagsova, och då kom helt plötsligt joacim hit. Blev lite chockad. Tur att jag var hemma :P

Lördag: Har varit vaken några timmart, joacim sover än, ont i håret har han idag :P som vanligt :P så nu bli det väl till att ta hand om honom lite. tänkte tvinga honom till lager 157, men det får jag nog ge upp med redan nu. :P

Imorgon ska vi fika hemma hos moa och vicke med farmor och pappa och dom. För moa fyller år på måndag.

Ja det var väl typ allt :)


puuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela