Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

10/7-2010

Publicerad 2010-07-10 20:49:44 i Allmänt

Oj, nu har det gått för lång tid för mig att minnas nästan :P

Måndag: Åkte till Joacim efter jag skrivit här. Ingen aning om vad vi gjorde. Men säkert något kul :)

Tisdag: Började vid tio, så det var skönt :) Fick sova ut liiite iallafall :) Har ingen aning om vad jag gjorde eller något sånt, men det var nog bra. På kvällen kom Joacim, och vi kollade film och sådär :)

Onsdag:Öppnade på fritids, så det blev en tidig morgon. Sen åkte vi med alla barnen på utflykt till Bolmsö :) Det var skitkallt :P Enda kalla dagen på hela veckan :P Lite sådär småtypiskt! Meeen, jag badade ändå :) INgen annan fröken ville ju :PO haha. Barnen var lyckliga iallafall, och det var faktiskt skönt i vattnet :) Efter jobbet blev det bus med Ida :) Riktigt skoj! Sen var Malin hos mig en sväng :) Alltid lika trevligt det med :) Var väl säkert med Joacim på kvällen, men kom inte ihåg var eller vart :P Har nästan för mig att han sov hemma hos mig :)

Torsdag: Jobbade som vanligt, en lång dag, 7-16 tror jag. Sen var jag hemma hos Joacim på kvällen. :) Vi var ute hos Mathias och skulle fixa något, sen iväg på massa andra ställen där Joacim skulle fixa och ha sig. Sen somnade vi gott :)

Fredag: 11-17 jobbade jag. Jobbig dag, av många olika anledningar. Efter jobbet direkt hem till Joacim och snacka en massa. Jobbigt var det. Sen skynda mig hem, packa, och åka till Halmstad med mamma och Clara :) Vi var på maxi och handlade, och snackade massa bra hela vägen ner i bilen. skönt det med!!

Lördag: Moa, Viktor och Joacim kom till oss. Innan det gick vi på stan lite. Sen ut till havet och vara där hela dagen. Efter det spelade vi minigolf, jag kom tvåa :) Vicke vann :P Sen käka glass och bada fötterna vid havet. Sen åkte dom andra fyra hem så stannade bara jag och Joacim kvar. Vi var på Steakhouse och åt, riktigt gott, och mysigt som fan :D Han är bra, min man :) Sen hem och kolla film och mysa!

Söndag: Sov, sen kollade vi lite film, var på biltema och lite sånt, på eurostop och lite. Sen myste vi lite till innan vi åkte till maxi och köpte jordgubbar ovh sen åkte hem till hans familj och åt dom :) Film och jag somnade såklart i soffan :P

Måndag: Sov ut, skitskönt! Joacims första semesterdag :) Jag åkte hem på morgonen, badade i poolen och lite så. Sen tillbaka till honom på kvällen igen. :)

Tisdag: Vi fixade med hans garage och grejade hela dagen, var duktiga som fan faktiskt :) hehe. Sen var vi hos Tom en sväng och kollade fotboll och så :) Sen åkte vi och köpte godis, och hem och kollade filmoch åt de :) hehe.

Onsdag: Joacim körde mig till jobbet, 9-17. Seg dag. Sen hämtade han mig efter jobbet igen. Och vi hade dfet bara jävligt mysigt och så för sista dagen han skulle vara hemma :( var även iväg i värnamo med casper och lite så, kollade fotbollen med såklart :) Spanien :)

Torsdag: Upp tidigt som fan, för att köra Joacim till Tom. Så åkte dom till Norge :( På gatebil. Hem och sova vidare lite till. Sen fixade jag med huset med mamma och clara. Vi ska måla om de. Det var lite kul när vi åt, för jag sa till mamma att jag skulle hälla läsk på henne, och hon s att jag inte fick, så sa clara att jag skulle hälla på henne, sådå kastade jag mitt fulla glas med läsk över henne :D haha. Sen kastade jag henne i poolen med kläderna på :) Det tyckte hon var roligt :D Vi badade typ hela dagen :) och fixade med huset då :)

Fredag: Bada lite, sen hem till pappa och träffa Anny :D:D LÄngesen nu! Vi grillade och hade det jävligt bra! Sov även på balkongen , som är vår tradition ju :D Snackade en massa :)

Lördag: Vaknade tidigt för det var så jävla varmt på balkongen :P haha. Åkte hem till mamma, var och handlade lite mat och skit, och sen har vi bara badat hela dagen. Jag har även fixat lite mer på huset. NU har vi grillat och jag väntar på att vi ska kolla film sen :)

Imorgon kommer Joacim hem, saknar honom allt lite :) då ska vi mysa :)





Vid Tylösand :) SKönt som fasen i vattnet :)



Joacim var söt och visade Clara hur man ska hålla i klubban :)


Undra vad vi pratar om, ser allvarligt ut :P


LIka glada alla fyra :P



Har precis dränkt Clara av ett helt glas läsk :D



Sen var jag ju tvungen att kasta henne i poolen :D haha!




Det var allt för mig idag :) Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela