Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

20/7-2010

Publicerad 2010-07-20 14:30:34 i Allmänt

Tisdag: Slutade inte som jag hade sagt. Joacim skulle åkt till mig, men sen kom moa och vicke hem, och allt blev tjafs, som vanligt. så kände att jag inte orkar vara hemma, så blev att jag åkte till joacim ändå :) vi kollade tv och hade det bra bara :)

Onsdag: Joacim var hemma på lunch, sen så åkte jag hem och badade och fixade lite med huset och sånt. Så det var bra. Sen åkte jag och hämtade joacim hemma hos tom när de varit och badat, så handlade jag lite mat hem till skrutten, efterosm jag ätit upp altl :) haha. Sen var vi en sväng hos hans f.d morbror och fixade med hans lastbil. Jag åkte hem tidigare än joacim och kollade tv och somnade nästan i soffan. Sen kom han äntligen hem så myste vi :)

Torsdag: Åkte till bambu och käkade mat med mamma clara och joacim. Sen en sväng in på smålänningen med mamma och clara. Sen målade jag på huset lääääänge. I åska och ösregn. Fem timmar blev det tillslut. Sen snabb dusch, så kom målaren med en ställning, så på med målarkläderna igen och tvätta den ena gaveln på huset. Sen till joacim. Vi var på hans jobb och fixade med grejer till carolina. Sen hem och gosa.

Fredag: Jobba på dagis 8-14, lite segt men det gick bra. Sen kom Malin, Saga och Melker och hämtade mig så stack vi till Värnamo och shoppade :) köpte en klänning, paket till joacim, sprit. Ja, var nog allt. Sen hem och lämna barnen, så åkte malin och jag jem till mig och målade :) Sen till affären igen och köpa grejer till tårtan jag skulle göra till skrutten. Hem och slå in paket och snacka skit, sen åkte malin hem ch jag åkte till joacim. Han sov i soffan, så blev en tidig kväll för han mådde dåligt, rätt skönt ändå efter en jobb-dag.

Lördag: Gick upp klockan sju och gjorde en tårta till Joacim som fyllde år :D hihih! Sen sov jag löite till och sne gick jag in till hans rum med tårta och paket :) Tur att hgan inte vaknade när jag gick upp :) Han fick en skjorta, en starwars-tröja, ett armband och en ring :) Så vi åt tårta på sängen :) Sen åkte vi till smålänningen och han köpte en fritös, och sen åt vi frukost där. Sen till hans jobb och försöka fixa ett kort till mamma, men gick ej. Sen handlade vi mat, och trisslotter och blomma till mamma som med fyllde år. Sen hem till henne och lämna det och äta lite tårta där :) Tillbaka tll Joacim och städa hela huset, varmt som satan var det med! Sen duscha så kom Malin :) Vi sminkade oss och så och blandade drinkar :) Sen kom det massa folk, och så grillade alla och hade det jävligt bra bara :) Voi tog roliga kort och fulade oss, Malin, Jessica, Elin och jag :D hihi! :) Riktigt kulkväll faktiskt. Sen sov JOacim och jag :)

Söndag: Upp och städa bort de sista som vi inte gjort kvällen innan. Blev många sopsäckar tillslut :P Sen fixa sig och åka till Hlamstad till joacims mamma och sven och fira med släkten. Myys. Blev att vi stannade där över natten :)

Måndag: Åkte hem på morgonen, och började fixa i joacims garage. Vi var och köpte isolering och skit med tom med. Sne kom adrian så fixade vi i garaget. Det börjar bli fint :) Sen kom Mathias så åkte han joacim tom och jag till sävsjö och kollade joacims bil han ska köpa, hehe. Inga kommentarer :P Sen hem och äta lite, sen kom det massa folk, så var det lite fest då med. Jagvar ensam tjej med 9 killar., så inte jättekul :P Slog nästan Tom io fifa ;) ahah. Sen somnade jag i soffan :)

Tisdag: Sov länge, var sjukt trött. Sen har jag opch joacim varit och handlat lite mat. Sen kom tom och nu är dom ute io garaget med adde och bygger lite. HAr varit ute och kollat till dom lite,ska nog ut och kolla om jag ska hjälpa till nu tror jag faktiskt :) hehe.



Bra dagar med Joacim, som är den bästa jag vet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela