Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

13/7-2010

Publicerad 2010-07-13 16:54:23 i Allmänt

Söndag: Vaknade av att pappa skickade sms och frågade om jag ville åka och bada med honom och Clara, och det ville jag ju :) Så vi åkte till en sjö här i närheten och badade, det var kul. Skönt att umgås lite med honom, så att han inte glömmer mig, och jag inte glömmer honom. Sen hem igen och bada vidare fast i poolen :) hehe. Skönt faktiskt. Anton var här med, inte många ggr man träffar honom nu för tiden. Fixade lite på taket och höll på att bli galen när jag skulle knipsa av alla jävla spikar innan jag kan börja måla. Duschade jag och gick ner och la mig på mitt rum, då kom Joacim :D:D Äntligen hemma min lilla skrutt! :D:D:D Så vi kramades lite och sen badade han i poolen, och sen åt vi jordgubbar och mjölk (grädde :P) Sen spelade han spel med Clara, och sen åkte vi hem till honom. Vi kollade vm-finalen med casper och några av hans kompisar. Älskade Spanien vann :) Lycka.
Det var varmt som faaan, sov riktigt dåligt, trots att jag fick sova med min joacim igen ju :) hihih.

Måndag: Vaknade och vämntade på att joacim skulle ha lunch :) så då käkade vi lite, och hann kramas en stund innan jag åkte hem och han till jobbet. Jag badade lite i poolen, det var ju för jävla varmt igår med! Men CLara och jag badade jättelänge, typ 27 grader i den nu :O Sen åt vi jordgubbar igen, det bästa som finns! Sen ringde Joacim och jag åkte till honom. Vi kollade skitbra film!! Sen hoppade vi studsmatta mitt i natten :) Lika varmt inatt, så trodde jag skulle dö. Satt i hans fönster typ en timma och sen sov jag på golvet framför fläkten. haha.

Tisdag: Idag var joacim hemma på lunch, sen åkte jag hem. Sen dess har jag inte gjort ett skit, målat en bild, suttit vid datan och funderar på att sova. Sen kommer Joacim ikväll, och vi ska sova svalt och skönt i mitt rum :)


Det går bra nu, jag är lycklig, låt mig vara det.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela