Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

9/8-2010

Publicerad 2010-08-09 21:42:13 i Allmänt

Idag för ett år sedan blev jag tillsammans med världens bästa pojke :)
Då var jag nervös och rädd, och visste inte riktigt hur mycket jag skulle våga känna, men efter ett tag slutade jag tänka och allt blev bara bäst :) Joacim, du är det bästa som har hänt mig, trodde aldrig att jag skulle må såhär bra som jag gör tillsammans med dig, trodde inte att det var möjligt. Jag älskar dig sjukt mycket och hoppas att vi kommer leva tillsammans hela livet :) Eller iallafall länge :)
Jag träffar dig varje dag, nära på iallafall, och såfort jag inte är med dig så tänker jag på dig och saknar dig, låter töntigt men är helt sant. Det finns ingen annan som gör mig så glad som du, och när jag ser att du skickat ett sms eller ringt mig så känns det nästan fortfarande lika pirrigt som för ett år sedan.
Jag trodde faktiskt inte precis innan vi blev ihop att det skulle hålla så länge, men jag lovar dig att jag är mer kär nu än vad jag var för ett år sedan.
Så länge du vill ha mig så kommer jag att stanna vid din sida.
Jag älskar dig av hela mitt hjärta!
Puss

Kommentarer

Postat av: Idaaaa

Publicerad 2010-08-10 08:03:48

Graaaaaaaaaaattis till er! =) ses snart eller?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela