Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

7/8-2010

Publicerad 2010-08-07 22:30:02 i Allmänt

Nu har det återigen gått några dagar, och dom har varit bra :)

Sov hemma i onsdags, tro det eller ej :P Händer ju inte allt för ofta :P hehe.

Torsdag 5/8: Var ute och målade på huset, sen ringde Joacim, och ville att jag skulle komma till honom efter jobbet. Så Moa mamma Clara och jag rensade lite i min garderob, och sen åkte jag till skrutten. Vi kollade pelle svanslös och kramades såhär sista kvällen innan han lämnade mig :P Så det var mysigt :)

Fredag 6/8: Sov vidare när Joacim åkte till jobbet, sen kom han hem halv två, och då hann vi gosa lite till, sen åkte jag hem och han åkte till Halmstad. Sen nr jag kom hem var mamma och Clara sugna att åka till Halmstad, och jag med :) Så vi ringde och tivngade Anton att följa med, så åkte vi hit :) Vi lagade mat och sen åkte jag ut till Joacims mammas stuga och sa hejdå en gång till :) hihi. Så då gosade vi lite till. Sen åkte han till sin pappa i Norge, och jag åkte hem till lägenheten och sov där med familjen :)

Lördag 7/8: Idag var vi på stan på hela förmiddagen. Elle rja, 11-16. hehe. Anton skulle ha massa kläder :) Han fick typ två par skor, fyra t.shirts och två skjortor. :) Jag köpte bara en skjorta och paket till Clara som snart fyller år, Och till Joacim, en skojgrej, för på måndag har vi varit ihop i ett år :O  Sen åkte vi och badade, och sen hem och slinga antons hår, det blev riktigt bra faktiskt :) Sen har vi varit vid havet och käkat glass och tagit kort, och nu sitter vi i lägengeten och äter gott och ska snart sova tror jag, är trött som fan.

Nu har Joacim varit borta en av åtta dagar :P Saknar honom lite alla redan, men desto bättre blir det ju när vi väl träffas :)


Pussochsmask, daggmask

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela