Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

27/8-2010

Publicerad 2010-08-27 22:50:20 i Allmänt

Herregud, det är helt sjukt vad trött en människa kan vara :O

Söndag kväll åkte jag till joacim som sagt, vi gosade i soffan och hade det bara jävligt bra!


Måndag: Jobb 12.30-16.30, soft dag. Åkte hem och så kom Joacim direkt, vi åkte och köpte fisk och lite så, sen la vi i kräftburarna hemma hos pappis. Var där och tog upp sen mitt i natten :) och sen hem och koka dom vi fick :) hihi, mysigt och kul som fan :D Hämtade även lilla Benny på kvällen, en grå söt liten kisse :) hihih!

Tisdag: Jobb 7.00-16.30. Sen direkt hem till Joacim och Benny :) Vi var iväg och handlade mat och lagade gott. Sen åkte vi till Forsheda och hämtade en liten kattkompis till Benny, Bettan :) Svart/vit och skitsöt! Så nu har vi två :) hihi. På kvällen var Moa och vicke och hälsade på en stund, alltid trevligt :D

Onsdag: Jobb 12.30-16.30. Sen hem till mig så kom Joacim med kissarna :) Vi var och köpte strömming och fiskade kräftor, fick många :D:D hihih! ASKUL! :D Sen kokade vi dom, ch kollade fångarna på fortet och hade det bra hemma hos mig :)

Torsdag: LEDIG :) hur skönt som helst! :) Sov lagom länge, sne kollade jag burarna, int en enda jävel, men det var en asäcklig mal i en bur!! Som var sitstör så höll på att skita ner mig av rädsla. haha. Sen tog jag kissarna och åkte hem till Joacims hus. Städade hela huset, dammsög, dammtorkade, vattnade blommorna, röjde, tvättade två maskiner tvätt, plockade in/ur diskmaskinen och körde den, bakade en rulltårta, bytte lakan i sängen och lite. Lite duktig är jag allt. Sen kom skrutten hem, och vi gosade lite, sen åkte vi till City gross och storhandlade :) Sen hem, laga tacos och göra fint hos katterna :) hihih! :)

Fredag: Jobb 6.15-13.00. Gick fint. Direkt till Joacim, hann vara hemma några minuter innan han kom hem från jobbet. Sen lagade han mat till mig medan jag rensade ur kylskåpet :P Sen kollade vi en asbra film, sen sov vi lite och myste i sängen med våra barn :) haha. Sen körde jag honom till värnamo och jag åkte hem tll mamma och clara. Nu har jag hålltpå att somna i soffan, är så sjukt trött så det finns inte.

Imorgon ska jag träffa Malin en sväng, måla på huset och sen på kvällen är det kräftskiva med familjen, goooott :)

Har idag jobbat min sista jobbdag för sommaren, känns lite konstigt, jag älskar ju ändå att vara där, och verkligen hatar skolan. Men men, ett och ett halvt år kvar bara. Har räknat lite, och under hela sommaren, förutom när fritids var stängt alltså, så har jag jobbat om inte alla, så iallafall några dagar i veckan, sammanlagt ungefär 7 veckor. :O Fan vad jag är bra :D Lite impad över mig själv ska jag säga :D haha.

Nu när det är dags för skola igen måste jag skärpa mig! Ska fan försöka ta tag i skolan nu, och försöka göra det bra. Jag måste sköta min diabetes, så jag kan känna mi frisk någon gång, vill inte dö i förtid. Ska kanske skaffa pump med, mot min vilja egenltigen men jag måste! Jag måste söka vidare för mi huvudvärk, kan inte ha det såhär. Eh, vad ska jag mer göra? Jag måste lära mig att säga nej till sådant jag inte vill. Jag måste ägna mer tid åt mina kompisar. Jag måste umgås mer med Clara innan hon är så stor att det är försent.
Och framför allt, jag måste sluta lyssna på vad alla andra vill, och sluta rätta mig efter det, jag m,åste lära mig att göra det jag själv vill, och det jag själv har lust med!


Det var väl allt för mig, nu ska jag nog sova i mitt svala rum, med mina fluffiga täcken och kuddar, och i natt kan jag ta hur stor plats jag vill, och det känns faktiskt fruktansvärt skönt :)

Puss!


Du sa inte ens hejdå innan du åkte :( vår vänskap är slut, och jag har accepterat det, så håll dig borta, orkar inte bli sårad igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela