Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

22/8-2010

Publicerad 2010-08-22 19:24:12 i Allmänt

Fredag 13/8: Jobbade som sagt 9-17, sen direkt till rönne och möta mamma och claris. Vi släppte av clara för att åka till affären och handla lite, så sen käkade jag ui bilen, och sen vidare och kollade på hennes match. Det var trevligt, men stackarn kämpade så mkt och vägrade byta att hon sen bröt ihop totalt och började gråta för hon hade så ont i halsen och magen och allting. Så vi kramades lite, sen sprang hon ut och fortsatte :) Sen hem, laga god mat, käka den goda maten :) haha. Sen vet i fasen vad vi gjorde, inte så mkt tror jag, mys i soffan och så.

Lördag 14/8: DEN STORA DAGEN :D hahah! :) Vaknade, var med mamma i gislaved och så köpte jag fiskar, växter och så. Clara fick vandrande pinnar :) hahah! så äckliga djur, men hon blev glad :) Sen hem, så skulle jag måla, men orkade inte. Malin kom en sväng och vi var iväg på bus :) alltid trevligt. Sen hem, packa, och åka till halmstad! :D Fick knappt parkering för roxette spelade ju :P Men sen duschade jag, satt lite vid datan och bara längtade :) Gick och mötte Joacim halv tio när han kom med bussen! pusskalas! :D Vi lagade mat, kollade film och myste hela kvällen. Fy fan vad skönt att träffa honom igen :D:D

Söndag 15/8: Sov länge och myste :) Sen iväg och köpa god frukost på maxi och lite så. Käkade och kollade film, sen åkte vi hemåt. Direkt till Malin, för joacim skulle av hos Mattis. Så var jag hos Malin i två timmar, sen åkte jag och joacim hem till honom. Vi kollade väl typ tv på kvällen och gosade :)

Måndag 16/8: Hem tidigt och la mig i claras säng och sov vidare, för skulle passa henne! Sen pluggade jag lite, ja det är sant, helt otroligt! haha! Sen påkte vi till gislaved och köpte mat och godis, var i leksaksaffären typ en timme för clara ville, sen på fiket och sen på zooaffären och kollade hamster. Skickade sms till mamma och lurade henne att cöara köpt en hamster :D haha. Sen åke vi hem och kollade film och myste :D Nr mamma kom hem var hon helt orolig att vi köpt en hamster :) haha. Och så frågade jag om hon blivit arg om vi gjort de och hon bara - nej, clara har all rätt i världen att få en hamster om hon vill. Så då kollade jag och clara på varandra, sen hoppade vi in i bilen och åkte och köpte lille Leffe :D hahahha! Assöt :D Han heter numera Roffe, för clara glömde hela tiden namnet på han annars, och förresten är det en tjej egentligen :) Skrutten kom på kvällen och vi hade det bra :D

Tisdag 17/8: Det är helt sjukt, men jag har inga minnen alls från denna dagen. :O Hur fan det nu kan bli så. :S Men vet att Joacim kom på kvällen, men annars har jag inga minnen alls.

Onsdag 18/8: Vaknade med Joacim. Jobbade 06.30-16.00. ASKUL! Sen var jag ocg mamma och kollade claras match i gnosjö :) Sen hem, och typ somnade direkt,sjukt trött.

Torsdag 19/8: Jobb 6.15-13.15. Hem, slappa, kolla film, ha det bra bara. :) Åkte till joacim på kvällen och sov där :)

Fredag 20/8: Jobb 11-17.00. Hem och måla på huset, sen kom joacim. INget mer om denna dagen behöver säägas, det mesta var skit ändå.

Lördag 21/8: Vaknade med älskling, sen åkte han runt två kanske. Malin kom senare, oh vi bestämde oss för att åka ut och tjuvfiska kräftor :D hahah :D så hem till pappa och hämta dill och grejer, låna pickupen, hem till jaocim och låna burar, och sen bar det iväg :) vi höll på att skita ner oss av rädsla, har aldrig vaerit så rädd. attackerad av fladdermöss och kor och allt vad man kan tänka sig faktiskt!! :O efter den galna kvällen somnade vi gott :) haha!

Söndag 22/8: Vaknade och åkte och killade burarna igen, la i dom hos pappa ujnder natten :) blev några trots allt :) Sen var jag med och kollade när malin spelade match, var linjedomare :P haha Sen hem, kolla burarna, kolla när pappa hade öppen gård och så., nu har jag packat och duschat och ska åka och kolla burarna igen med moa och clara sne direkt till mitt gullefjun! :) haha

Imrogon är de jobb, och tisdag med, härliga pengar bli de :)


PUSS OCH SMISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela