Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

12/8-2010

Publicerad 2010-08-12 21:51:44 i Allmänt

Yes, nu är snart veckan slut och det betyder att joacim kommer hem :D:D:D


Söndag 8/8: Vaknade i lägenheten med mamma, anton och clara. det spöregnade ute. så vi käkade frulle, packade och åkte hemåt. På kvällen var vi hos pappa och firade Clara. Farmor var där, ännu vimsigare än vanligt, undra hur lång tid de tar innan hon försvinner :(

Måndag 9/8: Jobbade 6.15-13.15. Sen hem och fira Clara med familjen :) När vi firat klart gick jag ut och målade på huset, gjorde klart ena gaveln :) Snackade typ hål i mammas öron under tiden också. haha. Kul :) Sen Lotta på Liseberg och alla sjöng med :P Somnade tidigt, så jäkla trött :P Pratade med joacim med såklart :)

Tisdag 10/8: Jobbade 7.30-17.00, lång dag. Stannade till hos Moa och Vicke på vägen hem och fick mat :) hehe. Och kollade runt lite, längesen jag var där nu. När jag kom hem gick mamma jag och clara ut och plockade blåbär :) haha. Sen kollade vi lite tv, sen somnade jag nästan på direkten, så sjukt trött när jag jobbar:P Joacim ringde och väckte mig lite, men det var bara kul :)

Onsdag 11/8: Jobbade 7-16.30. Sen hem och snacka lite med mamma, sen åkte pappa och jag och fixade punkan på min bil :P haha.Och sen runt och kollade på hans åkrar om de växte, blev en trevlig liten resa :P Sen hem och då var min farbror och faster här, alltid kul att snacka lite med dom :) Sen mat, data, prat med joacim och sova.

Torsdag 12/8: Jobb 10.00-17.00. Vi var ute hela dagen, var med på dunk :) fan så kul det är :Dhaha.!
Sen hem och ut och måla direkt, hade lite dåligt tålamod så idag blev det bara typ två timmar. Sen käka, och nu har jag suttit här en stund. Ska sova alldeles straxt.

Imorgon är det jobb 9-17, sen direkt och kolla på när Clara spelar match :) kuuul! Sen måla kanske om jag hinner, sova och se på lördag när jag vaknar är det dagen då Joacim kommer hem :D:D:D:D Fy fan vad skönt! HAr saknat honom! Har ändå gått bättre än jag trott, men fatta att imorgon är det en vecka sen vi sågs sist :O Det är helt sjukt. Vi som träffas varje dag annars!

Har en vän som jag typ inte är kompis med längre, och det värsta är, att jag bryr mig inte ens. Det är knappt att det rör mig. Hur sjukt är inte det?


Pussochgodnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela