Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

Walk-in closet

Publicerad 2010-04-29 17:35:21 i Allmänt

Jahaaaa, idag har det varit en lite seg dag, men har gjort klart i min garderob nu iallafall :)

Igår var Joacim här efter att Malin och jag varit och shoppat hela dagen :) Vi kollade film och myste. Sen sov jag länge idag, gick upp och fixade garderoben och städade lite. Sen gick jag ut på en lång runda och plockade även blommor till farmor som jag var och gav till henne sen :) Blev att jag stannade och pratade med henne en lång stund sen efter :) Sen har jag legat i min säng och kollat film :P


När man kommer in i garderoben :)
  
Kläderna som hänger :) Tjocktröjor och klänningar :) 

Klädstången där alla jeans hänger :)





Här ligger 3/4 jeans, kjolar och shorts. Och t-shirts och linnen :)


Skohörnan :) Eh, gillar jag svarta skor eller? ;)

Nu är jag lite glad när jag har det mesta på samma ställe :) Har lite kläder kvar i Halmstad, och sen har jag en garderob till här hemma där jag har kläder jag inte använder så ofta :) Plus att skor ligger lite överallt, inte bara nere i garderoben, men annars är det allt :)

Räknade även lite och detta är vad jag kom fram till :)

Tjocktröjor: 73
Klänningar: 33
Jeans (hellånga): 31
Kjolar: 16
3/4 byxor: 18
Shorts: 6
Linnen: 37
T-shirts: 51
Skor: 41
Jackor: 24



Konstigt att jag aldrig har något att ha på mig. . .  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela