Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

praktik

Publicerad 2010-04-17 16:12:36 i Allmänt

Nu var det en vecka sen jag skrev ungefär. Det har hänt ganska mycket :)

I fredags förra veckan åkte jag till Malin ju. Vi var ute och gick, till Tallbergam, köpte glass, och gick sen tillbaka :) Det blev två mil sammanlagt :) Det är inte så illa pinkat :) Sen hade Mattis fest,och efter lite övertaling från olika folk stack vi in där :) Hade lite tequila-race precis före så vi kom i rätt stämning :) kuuuul :D
Jag blev till hälften ihop med Philip :) hehe. På natten sov både jag och Joacim hemma hos Malin :)

Lördags: Vaknade och mådde kanon, som vanligt :) Det var lite värre med Joacim :) hahah. Så vi åkte hem till mig, så sov han typ hela dagen. Sen skulle vi fixa min garderob :D blev bra tillslut :) Sen kollade vi film och myste bara!

Söndag: Sov länge, sen åkte vi hem till Joacim, på vägen mötte vi hans mamma, sven och capser, då hade Joacim glömt atyt hans kusin fyllde år. Så hem till Joacim en snabbis så jag fick låna jeans och tröja av han, och vidare till kusinen. Jag var osminkad och hade äckligt hår som fan:P så mådde lite dåligt. men men. Sen direkt till Joacims mormor och morfar och lagade caspers moppe. Sen körde Joacim hem mig,och sen kom Malin och flyttade in :) Hon ska ju bo här nu när vi har praktik :D Vi snackade massa skit på kvällen:D

Måndag: Första dagen på praktiken, helt underbart är de, älskar att vara där :D På kvällen mys och skitsnack med malin :) hihi. En sväng till Värnamo med för Malin skulle ha lite saker :)

Tisdag: Praktik igen, sen efter åkte jag hem till Joacim på kvällen. Vi kollade tv och myste, och jag var trött som as :P

Onsdag: Praktik sen låg jag och Malin på studsmattan halva eftermiddagen, skit skönt! Passade Clara lite, så vi tre lagade mat :)

Torsdag: Efter praktiken åkte jag hem där Joacim väntade, sen vidare till vårdcentralen för mitt huvud. KOm in 45 minuter för sent, laaaamt :P LÄkaren var bra, ska iväg och röntka huvudet sen, och fick tabletter och lite mer. Dom tog även 7 rör med blod, skit mycket var det. Skulle kolla massa annat så de inte är något annat fel. Det var jobbigt där, jag hatar att prata så. Fast jag vet att de bara vill mitt bästa så kändes det skit jobbigt där.- :(
Men hoppas detr blir bättre nu. Sen hem igen och Joacim åkte hem med. Sen på kvällen kom han tillbaka iallafall :) Vi kollade film sen sov.

Fredag: Praktik igen, älskar de när jagväl är där :) hihi. Sen hem och ut och gå med mamma och lite så, plockade årets första vitsippor med mamma :D KUL! jag älskar att plocka blommor ju :) Sen på kvällen åkte jag till Joaci, v var en sväng i Hillerstorp och hälsade på hans mamma och sven. Åkte skyline dit, den går fint :):) hihih. Sen hem och mysa i soffan för att sen sova :)

Lördag: Joacim åkte vid halv fem i morse, han ska till tyskland med sitt gamla jobb. Men jag sov kvar, vaknade halv tolv! haha :) Skrämde slag på casper sen också , han visste nog inte att jag var kvar :P Hem och ut och gå med mamma, sen kollat så ska det låta med henne. Ska snart fixa mig nu, för ska åka till kyrkan och lyssna när Annys kör sjunger :) Det blir kul :D:D Malin ska med mig :)

Sen har jag bara en veckas praktik kvar, surt. Fast ska bli skönt att slippa gå upp så jäkla tidigt på morgonen, det är ju skit jobbigt :P haha.

Ska se ifall jag hinner in en sväng till Moa och Viktor ikväll med kanske, längesen nu :)

Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela