Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

plugg och mys

Publicerad 2010-04-09 14:23:55 i Allmänt

Igår var det som sagt plugg med Malin. Hon kom hit lite innan tolv, och halv sex var vi klara :) Eller ja, typ iaf. heheh. Då hade vi hunnit snacka lite skit med, och åka och handla mat och käkat. Och kollat min fina garderob :) e he he. Sen duchade jag och fixade mig lite och åkte till skrutten. Vi kollade tv, åt och sen var vi en sväng på hans jobb för han skulle duscha och så, hans dushc hemma är under ombyggnad eller hur man säger :P

Det var iallafall mys :) Sen idag sov jag länge hos honom, sen åkte jag till hans jobb och hämtade en nyckel och så pussades vi lite där., naaaaajs. Vi firar ju 8 månader idag :) de du :)

Snaaaart ska jag dra mig till Malin, wiie :) Vi ska ut och gå, bada i bolmen, basta, ligga på studsmattan och kolla stjärnorna och snacka skit, åka en bilrunda och kolla på dating in the dark på datan :) Kommer bli bäst.

Imorgon blir det gos med Joacim, vi ska fixa min garderob ordentligt nu med, kanske till och med kommer en bild på det sen :) det vet man aldrig.


Joacim och Malin, ni är bäst i mitt liv, utan er ingenting <3

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2010-04-09 15:17:37

va mysigt :) Hoppas allt e bra med dig :) Är ni hemma mycket ?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela