Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

påsk, tequila och inbrott :)

Publicerad 2010-04-06 22:01:50 i Allmänt

Jaha, som vanligt har det gått många dagar sen sist jag skrev. Meeeen, ska uppdatera er lite nu :)

Torsdag: Var ute och gick en lång runda på morgonen, sen fick Moa och Viktor sin lägenhet ;) Jag hjälpte till att flytta med dom, en jäkla massa flyttlådor blev det att jag bar :) Men det var kul. Sen åkte jag hem till Joacim, vi snackade massa och det var lite jobbigt, men blev bra tillslut. Sen myste vi hela kvällen och mitt i natten nästan åkte vi hem till mig och sov där. :)

Fredag: Sov länge på morgonen, sen kom jag inte ihåg vad vi gjorde. Sen körde jag iaf hem honom. På kvällen firade vi Anton hemma för han fyllt år. Så vi åt exotisk planka och lite så :) Sen ringde Malin och ville träffas, och självklart ville jag det :) Vi åkte på biltur, sen hamnade vi utanför Joacims hus, och mitt insulin var där inne, och ingen hemma. Jag såg att Joacims fönster på övervåningen var öppet, så vi hittade en stege i ladugården som vi tog, så klättrade jag upp på taket. Halt som satan, så fick kasta av mig mina skor däruppe :) hahah. Så klättrade jag in genom hans fönster :) Det var så sjukt kul när det hände. hahah. Jag skulle bli en perfekt inbrottstjuv :)
Sen åkte vi ännu mer bilrunda och det blev lite glass på mc :) Sen snackade vi skit aslänge :D wiie :D

Lördag: Påskafton och så. Moa och jag var och handlade lite, bland annat klädstänger till min garderob :) Sen äcklig påskmat, så skulle mamma gömma äggen i skogen. Tillslut hade alla utom Moa hittat sitt ägg, och vi letade lätt en timme allihopa men ägget var helt borta! Mamma var så senil så hon glömt var hon gömt det. HAHA. Så det slutrade med att mamma fick gå in och göra ett nytt ägg till Moa och gömma det. haha,. KLANT! Sen åkte jag till Malin, såklart! Vi skulle ta det lugnt och bara snacka, men det slutade med att Anna kom till oss och vi hade lite tequila race :) hahha. Sen badade jag och Malin badkar mitt i natten, med en jäkla massa skum :) Det var skitkul! Sen följde vi Anna hem, i bara kalsonger, och jag snodde en snöpinne :) Sen kom skrutten och hämtade mig så fick vi åka hans snabba bil. Sen hem till honom och sov. Gööööött :)

Söndag: Sov rätt länge, sen åkte vi hem till mig och gjorde min garderob :D BLev skitbra, trodde jag. Tills igår när jag hängt upp alla mina kläder, då rasade skiten. Hade nog lite för mycket saker. Bland annat 73 tjocktröjor, 31 par hellånga jeans och 33 klänningar :) Skriver mer exakt en annan dag :P Iaf åt vi hemma och så, sen åkte vi hem till Joacim, och några av hans kompisar kom dit så glodde vi lite tv. Sen åkte dom hem och jag fick huvudvärk som fan. Så jag låg och halvsov i Joacims knä i typ tre och en halvtimme medan han klappade mig över håret. Gulle! :)

Måndag: Sov länge igen. :) Sen åkte vi till Joacims garage och plockade ur all skit :) sen körde hem det till han. Stannade på fika hos Moa och Vicke med :) Sen åkte Joacim hem och jag hem till mig. HÄnga som sagt in alla mina kläder i garderoben och så, blev asbra faktiskt. :) hehhe. OCh fixade snyggt på mitt rum :)

Tisdag: Jobbade halv tio till tre, sen hem en snabbis, packa och sen vidare till Halmstad med Mamma, Clara och Malin. Vi har varit och lekt i lekparken, ätit mexmiddag och haft det braaa. Imorgon är det skola, fy fasen.

Saknar min skrutt lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela