Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

fotboll

Publicerad 2010-04-07 22:31:38 i Allmänt

Idag var det skola en snabbis, Malin och jag tröttnade såklaert och gick hem :P hahha. Började tänka löiote på det tematiska arbetet som ska vara klart på fredag, alltid ute i god tid ja :) Har säkert vetat om det i två månader :P hhe. IGår kväll blev det god mat och sen lek på lekplats, fasen vad jag älskar att gunga! det är typ det bästa jag vet tror jag :) Sen efter skolan idag åkte vi hem, var hemma tjugo miniter typ, sen stack jag till Moa ovh Viktor :) Sen vidare på fotbollsträning :) asskönt var det, fast jag var kass osm vanligt :P trillade dessutom på gruset och fick ont i mitt knä :P och det blödde så jag vart lite skadad ;)

Kom hem, duschade åt, sen ringde Joacim så pratade med han ett tag. NU funderar jag på att sova nästan :) Imorgon blir det plugg med världens bästa Malin, och sen ska jag hem till Joacim, kanske, får se om jag hinner bli klar med plugget och om jag orkar.

Puss och smisk

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela