Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

:)

Publicerad 2010-04-19 22:38:08 i Allmänt

HEEEEEEEEEEEEEEJ

I lördags var jag som sagt och lyssnade på Annys kör, det var fint :) Sen åkte jag och Malin och snackade skit, det är som mamma säger, hur fan kan vi ens ha saker att snacka om längre :P hahah. Men det har vi iallafall :)
Sen hem och sen hämtade jag Joacim mitt i natten :)

Igår sov vi länge, sen hämtade vi Joacims bil, och sen bytte vi bromsklossar på min bil :) Snäll som hjälpte mig var han :) Och sen åkte vi hem och sov lite, sen gick vi ut och gick en lång runda och hälsade på pappa lite. Jag fick även plocka lite blommor. :D:D Det bästa jag vet ju typ :D haha. Sen gick vi hemoch åkte lite skateboard :) hehe. Sen kollade vi avatar :) rätt bra, fast itne som alla andra säger:P Sen somnade jag, var trött som fan.

Idag har det varit praktik, gick bra. :) Fyra dagar kvar bara. Jobbig dag idag. Kom hem, städade mitt rum och sen även hela huset. Och plockade in och ut ur diskmaskinen och allt. Sen kom mamma ehm så var jag tvungen att prata av mig med henne i typ två timmar innan jag mådde bra igen. Hon hjälpte mig med massa lektionsmaterial tills praktiken :) Sen kom Malin och vi käkade pizza som mamma gjort, asgott. Sen åkte mamma och jag till hennes jobb och hämtade massa grejer jag ska ha till praktiken :D Så bra att ha henne ibland. Nu snackar Malin och jag skit, och pratar med Lill-Jonathan på msn, och snart kommer Joacim och sover med mig. :)


Bild från i påskas när Malin och jag badade. HAHA :)

Kommentarer

Postat av: anny

Publicerad 2010-04-26 23:13:55

det var mysigt att ni kom :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela