Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

28/4-10

Publicerad 2010-04-28 20:27:05 i Allmänt

Idag är det ingen vanlig dag, för idag fyller världens bästa kompis år. :) Idag blir Malin 21 år gammal, exakt en vecka efter mig :) Det coola är att jag är född två veckor för tidigt, och Malin en vecka för tidigt, så vi skulle egentligen kommit på samma dag :) Hur coolt är inte deeeeet :)

Iallafall har jag haft en heldag med Malin på ikea och a6 :) Alltid lika kul att umgås med dig :)

Japp, och alla ni andra, ni måste vara ledsna för att ni inte får ha Malin som er bästa vän, haha, det är rätt åt er :) För hon är min och jag släpper henne aldrig :) sådetså :)

Så Malin, jag älskar dig nu och för alltid <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela