Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

plutten

Publicerad 2009-05-07 22:20:28 i Allmänt

okej, jag erkänner. jag suger på att blogga..det är så tråkigt och blir liksom aldrig av.

dessutom fick svea två kattungar idag på morgonen, den ena var liten och klen och ville inte äta. dessutom var den iskall hela tiden. så när jag kom hem efter praktiken så fick jag hålla i den och försöka få den varm, och gosa med den. det slutade med att jag typå låg i kattlådan och försökte värma den samtidigt som jag skulle försöka få den att äta på svea. men icke. sen åkte jag och mamma och handlade mat, när vi kom hem var den död, stendöd.
jag fick ta upp den och den var äckligt slapp, jag vet att den var död, men ändå.
nu står det i en kartong ute på altanen och väntar på att bli begraven. i botten la vi ett tjockt laget bomull, vi vill ju inte att han ska få sova obekvämt. . .


stackars plutten.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela