Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

helgen

Publicerad 2009-05-11 21:52:29 i Allmänt

jaha, då var det måndag igen :P
Efter en hel veckas praktik var det vääääldigt skönt med lite helg :P

Fredags: Jag träffade Malin och gungade på vår karusellgrej som vi älskar. haha! sen åkte vi vidare till Kulltorp och spelade match! Vi förlorade med 4-0, men de var ändå rätt kul :) Becka var även där och kollade :D:D Sen dusch, hem, umgås lite med familjen och gosa med kattungen :) Sen sova!

Lördag. upp tidigt för att clara skulle spela cup och jag och mamma var med och tittade. Duktig var hon för att vara minsta som var med :) Det blev en heldag! Sen på kvällen så kollade vi Robinson och så hemma bara :) asgött! :D

Söndag: Fick sova länge för första gången på en hel vecka. haha! SKÖÖÖNT! Sen åkte jag lite skateboard med Moa och Vickan, plockade även lite blommor! :P Sen åkte jag hem till Elin, och vi letade mask, och jag kan säga att jag är VÄRLDSBÄST på att plocka mask! japp, hittade typ tusen och jag vågade ta i dom och allt! det ni! Sen åkte vi till affären och köpte lite drickor och vindruvor, sen vidare hem till BEcka :) Där fiskade vi, och alla fick napp, elin sjönk så lågt så att hon fiskade i hinken med fiskar vi redan dragit upp, men inte ens där nappade det för henne. haha! men preciiiis när vi skulle gå hem så fick även Elin napp :D hahah! Sen åkte vi hem till Becka och bakade negerbollar ovh albinobollar och kollade på Björnbröder 2 :) Det roliga var att Elin och jag tog bilen hem till Becka, och Becka gick. Så när hon kommer in i köket så skrattar hon som as och undrar varför vindruvorna låg på vägen mellan hennes hus och sjön. Och då kommer jag på att jag ju ställde dem på biltaket när jag skulle lägga in alla spön och de. så då hade dom åkt därpå över stora vägen och allt och sen trillat av. HAHA! så fruktansvärt kul var det! Iaf i söndags, nu lät det kanske inte så kul :P


Min bästa vän Pele 2/ Abbe, vi var inte riktigt eniga, iaf, här försökte vi ge han kärlek, men sen dog han :(



Han var iaf fruktansvärt söt när han låg i sin lilla låda





Sigge Siggelito, som för övrigt är världens tjockaste 4 dagars kattunge :P



Clara på fotbollen :9 Bilden ville visst ligga ner :P haha!


  Jag,mitt i blomsterängen... ( kohagen )  hahah!

Kommentarer

Postat av: Moa

Publicerad 2009-05-12 14:41:31

Snacka om att sno mina bilder.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela