Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

...

Publicerad 2009-05-25 19:16:00 i Allmänt

ojoj, nu har det gått lång tid sen sist :P Lite har hänt tror jag :)

Måndag-Onsdag : Här var det Halmstad som gällde, lite skolan, och mycket ledigt :) hihih! Anna kom och sov hos Malin, det var trevligt :) Vi skrattade rätt mycket på kvällen. hahaah! :) Hem sen onsdag kväll :)

Torsdag: Jag var ledig, Anton åkte på skolresa och Moa och Viktor åkte till min lägenhet. Jag var hemma med mamma och Clara. Vi satt på en filt ute i trädgården och mamma spelade gitarr och jag och Clara sjöng :D haha! Sen lärde mamma mig spela lite med, rätt kul faktiskt :D På kvällen blev det tvmys!

Fredag: Jag åkte och hämtade världens sötaste farmor, så åkte vi och handlade mat :) Hon är lite för skruttig för att köra själv. haha! och snäll som jag är ställer jag upp :) På vägen ville hon kolla på farfars grav, så då hälsade vi på honom lite med :) Sen när vi kom hem så fick jag och mamma för oss att vi ville till ullared,så vi tog med oss Clara och åkte dit :) Det var väldigt trevligt, blev inte så mycket handlat, men tvättsvampar till bilen, sockar, två par skor,en vattenflaska, en winnerbäck skiva och lite sånt. :)

Lördag: Jag, mamma och Clara åkte till Sunnaryd och åt glass hos Daniel och Cissi. :) Vi hämtade Malin och HIlda på vägen :D Efter en stund åkte vi och fiskade, och Hilda fick en stor abborre, som var skit läskig, och Malin var tvungen att bryta nacken på han. usch :p haha! Sen fångade vi massa yngel och så med. haha! På vägen hem köpte vi pizza :) Sen spelade jag och Clara fotboll halva kvällen, skitkul! Och sen lite tv med ju, Robinson. haha!

Söndag: Viktor körde mig till Bredaryd där Malin hämtade mig för vi skulle spela match! Vi förlorade med 4-0, och det gick skitdåligt för mig verkligen :S vet inte vad som hände. Men alla andra var bra, och vi borde inte ha förlorat så stort :)
Sen åkte vi hem till Malin, duschade och packade in det sista i bilen och körde till Halmstad :D

Måndag: Grupparbete på morgonen, hem och laga mat, sen tillbaka för att ha gympa. Rätt kul, kommer ha världens träningsvärk imorgon bara. haha. Sen efter skolan åkte vi till Intersport där vi köpte shorts :) Sen till en skoaffär där vi köpte skor :) Sen till Maxi där vi köpte mat. haha! Bara massa handlat :P
Nu väntar jag på att Malin ska duscha klart, sen ska vi kolla film :D

Dagens: Malin kör asfort och det kommer en stackars bil som ska svänga, men Malin trycker sig före och säger/skriker -- Akta dig för jag tänker svänga först för jag ska ha den bästa parkeringsplatsen!!
haha! det var så kul när det hände , men det låter inte lika kul nu :P

Bilder kommer senare på när Malin ska vrida nacken av fisken och vi andra vart livrädda! hehe..


Får bli en bild på mamma och Clara sålänge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela