Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

aktiv vecka

Publicerad 2009-05-31 21:55:50 i Allmänt

jepp, ännu en vecka går mot sitt slut, och denna vecka har verkligen varit inriktad för idrott:P haha

söndag: som sagt, spelade match :)

måndag : idrott i skolan. dessa två dagar skrev jag om i förra inlägget ju :P sen var jag och malin ute på långpromenad på kvällen då vi, eller kanske mest jag, redan kände hur musklerna spände och gjorde ont efter idrotten :P efter idrotten åkte vi och shoppade, blev ett par skor och ett par shorts :)

tisdag: yes, träningsvärk som sjutton :P haha. Vi hade orientering på galgberget med klassen :P det var faktiskt rätt kul :) sen skulle vi plugga.. eh.. vi läste igenom frågorna och sen fter typ fem minuter jag bara : nä, jag är skitsugen på att shoppa! så då gjorde vi det :):P haha! för övanlighetens skull :P Blev iaf ett par jeans, ett par skor, leggins, tröjor till moa och lite sånt. hehe. på kvällen åkte vi på bilrunda. HAHA säger jag bara! Malin var LITE sugen på godis, och jag höll på att pinka ner mig av skratt när hon går fram till kassan och lägger upp allt sitt godis. Sen dör jag typ när hon i kassan säger 100 kronor. exakt! hahha1 fy fasen vad kul :D

onsdag: enda dagen på länge vi inte hade någon idrott :P vi var i skolan på lite olika seminarium, och efter det gick vi på stan. det ni :P blev en tröja! kommer inte ihåg vad vi gjorde på kvällen ens.

torsdag: friidrottsdag i skolan, hela dagen. Var väl hyfsat kul trots allt :D sen heeeeeem :)

fredag: Lekte med elin som hade kommit hem till sverige igen :D::D fick en skitsöt gubbe som souvenir :) hihi! vi kollade talang och film och snackade :)

lördag: spelade match i ljungby, gick kanaske inte jättebra, men det var iaf kul! kvällen ingeneing  speciellt.

söndag: plugg och träning får sammanfatta denna dagen! :) skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela