Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

sjukhus

Publicerad 2009-04-15 22:44:20 i Allmänt

jaha, jag var inne på sjukhuset i tio minuter, sen sa läkaren - du vill gå härifrån va? så sa jag - ja. och så fick jag gå. tur att jag inte hade betalat för besöket för det hade känts extremt onödigt.


jag hatar att gå dit och skulle verkligen aldrig gjort de om jag inte var tvungen.



senare blev det att åka och kolla fotboll, det var kul :) sen på lektionen så lagade jag och malin mat på ett trangiakök, eller vad det heter, bilder kommer senare när malin skickat dom:)




imorn ska jag försöka få sommarjobb.. blää, jag hatar att jobba :P


snart så, smäller det :)

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2009-04-16 06:35:01

jag kommer hem i mitten på vecka 18 sen 19, 20 och 21 :)

Postat av: Linn

Publicerad 2009-04-16 13:05:44

ja det har vi :) men de e kul :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela