Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

Nu har jag gjort som alla andra...

Publicerad 2009-04-13 20:16:57 i Allmänt

...och skaffat blogg :)


Den är verkligen ful än så länge, men det kanske går att fixa någon dag när jag orkar. hehe.


plus att namnet är lite mobbat, men vi bjuder på det :)



Helgen har varit braa

Fredags: Jag var bara hemma hela dagen och kvällen med familjen, rätt skönt faktiskt..

Lördags: Jag var hos pappa och bytte däck på bilen, han bytte och jag tittade på och rullade bort hjulen sen när de var av. hehe! Sen var det påskfest hos Becka på kvällen. Vi spelade kubb, letade efter godis i trädgården, spelade spel och bara hade det trevligt!

Söndags: Vi firade påsk hemma hos mamma och vi letade påskägg! Sen målade vi lite ägg och åt påskmat och allt sådant. Sen åkte jag vidare hem till pappa och lekte med Anny :) Jag färgade hennes hår och vi bestämde oss för att sova på balkongen på natten, och det gjorde vi. Det var askallt vissa stunder, men vi överlevde natten iallafall. Vi hann nog se typ fem stjärnfall innan vi somnade, mys :)

Idag har jag bara varit hemma. Jag och Clara har spelat fotboll hela dagen nästan,.sen fick vi ett ryck och tog bort gungorna från våran gungställning, och satte dit ett nät istället, så nu har vi ett stort fotbollsmål i trädgården :D Perfekt!
Pappa var och fixade med Antons moppe som inte vill starta, och han hann skjuta några skott och sen skjöt jag några på honom, och målet fick godkänt :D

Vi står redo för att ge oss ut på påskäggsjakt!
Här står vi redo för att springa ut på påskäggsjakt




Alla har hittat sina ägg och är nöjda och glada ( fast att det inte syns riktigt) :P




Det får nog räcka för idag :)

Kommentarer

Postat av: Moa

Publicerad 2009-04-13 20:19:51

Gud vad vi är snygga!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela