Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

Helgen

Publicerad 2009-04-19 15:42:25 i Allmänt

Japp, ännu en helg går mot sitt slut! så vad har jag hittat på denna helgen?


fredag: Var som sagt och målade hos farmor/pappa, sen hem och käkade mycket god mat, och hade mys med familjen, så långt har jag berättat innan!

lördag: var i gislaved med familjen och shoppade, ingenting till mig dock. Eller jo, ett läppglans! hahah!
På kvällen blev det Ung Kraft trots allt :D Åkte dit med Ida, Jakob och Sofia, och väl där träffade vi Elin och co :D Myyyycket trevligt! :D Träffade även min bästa Albin, vi var på dejt och jag lånade hans jacka för jag hade ju såklart ingen med mig. haha! trög jag vet :)  Jag, Ida och Jakob drog iväg på en liten runda sen med bilen, pizza åt vi :) även det mycket trevligt :D
Sedan var jag med Elin, Lena och lite Albin, vi kollade lite band och så, sen bar det av hemåt. Somnade runt halv tre, så det kändes okej :D Taaaack för kvällen alla :D

söndag: Idag när jag vaknade så duschade jag och fixade mig och åkte till pappa och skulle käka tårta och så :) naaajs! Jag fick en bok av pappa, inget mer för det ska jag köpa på lördag när jag ska med pappa och Moa till Göteborg :D så eftersom jag inte önskade mig något ska jag få köpa allt där :D Trevligt värre! Farmor var även med och firade idag, av henne fick jag 500 kronor och godis :) Hon är för söt :D:D
Sen åkte vi tillbaka till mamma och nu har jag lagt ihop tårtan till i eftermiddag när vi ska fira här hemma :) Jag fick välja på att lägga ihop tårtan eller skala potatis, vad väljer man ;) haha.
Snart blir det mer paket, jag älskar det :)




Bild från i somras när jag och Elin fiskade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela