Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

Halmstad

Publicerad 2009-04-14 23:03:34 i Allmänt

Nu är jag tillbaka i Halmstad igen :) Fast jag åker hem till Småland redan imorgon. haha!

men först ska jag till sjukhuset och en sväng till skolan. jag haaaaatar sjukhuset!!!


snäll som jag var idag så fixade jag mig trots allt och åkte till Claras fotbollsträning :) Hon var så söt så när hon sprang runt och spelade, och jag och Tuva myste i gräset under tiden :)
Sen körde jag hem flickorna och åkte nästan direkt till Halmstad med Malin :D



Här har hon lite konstig min för hon har precis druckit och har vatten i hela munnen! hahah!


snart är det dags att sova :)

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2009-04-15 13:00:29

ja det va det verkligen ;) så kan jag se vad ni hittar på i halmstad

Postat av: Linn

Publicerad 2009-04-15 13:21:20

ja det kommer jag ;) men det e kul att se vad ni hittar på? när kommer ni hem på praktik nästa gång då?

Postat av: mini sven :P

Publicerad 2009-04-16 15:32:11

jag älskar clara, och jag älskar halmstad, och jag älskar verkligen dig,

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela