Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

farmor

Publicerad 2009-04-17 22:56:50 i Allmänt

min farmor är den sötaste som finns :) så att alla vet det!


idag har jag vaarit hos pappa och målat om farmors hus. eller iaf börjat måla det. heheh! deet var astråkigt först för jag skulle skrapa bort all gammal färg. men sen när jag väl började måla var det okej :)


sen åkte jag hem och duschade och fixade till mig lite och sen hjälpte jag mamma att skära upp massa frukter och clara la dom fint på ett fat :) sen åt vi exotisk planka med kyckling och potatissallad och sånt, bara för att jag fyller år på tisdag :) så får man alltid välja mat, hehe! och mamma tyckte min mat passade bra på en fredagkväll :D

sen kollade hela familjen talang och sen på berg flyttar in, en myskväll framför tvn med familjen helt enkelt, skönt!


imorn ska vi till gislaved på förmiddagen, vi ska köpa en datastol till anton och lite sånt. sen ska jag kanske till pappa och måla farmors hus, om jag orkar. hehe!

nehe, nu sover alla i familjen och jag är inte trött. Tänkte jag skulle kolla om man kan se Robinson på datan, om det är utlagt på tv4.se ellervilken kanal det nu går på, för jag kollade aldrig förra veckan :P



godnatt puss






Världens sötaste farmor :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela