Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

familj

Publicerad 2009-04-30 23:05:26 i Allmänt

just nu,ikväll, älskar jag min familj. yeees :) det är sant! Och det gäller att passa på när det väl är så.


en eftermiddag i solen med alla, sen grillning ihop och väldigt rolig diskussion, inga kommentarer på den. haha! sen gick vi ut och gick, clara cyklade, jag åkte skateboard, på alla möjliga konstiga sätt. Moa testade den och Clara med. Mamma gick jämte. Sen spelade jag och lillfisen fotboll, riktigt duktig är hon, skjuter sjukt hårda och bra skott för att endast vara 7 år :) sedan blev det grillning på trangiakök, skabbelucker stod på matlistan :) det blev som det blev, men tillslut blev det bra :P
Sen myste vi lite i tältet allihopa och sen skulle Moa och Clara sova.

bilder kommer senare från vår promenad. haha.


Meeen, som sagt, idag är det bra :)


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela