Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

Camping

Publicerad 2009-04-16 13:15:28 i Allmänt

Ännu en ledig dag :)


Idag har jag ring för att försöka få sommarjobb, men det fanns inget, :) så nu får jag väl vara ledig hela sommaren då! haha!

Sen åkte jag till pappa och rensade ut all gammal skit som jag haft kvar där, blev en hel del. Och en jäkla massa minnen Malin :D haha!


Nu väntar jag som vanligt på att Moa ska komma hem, så surt att vara ensam hemma, trots att jag har Göte som är världens gos!


Hmm, ung kraft på lördag eller ej? det är frågan. . .


Här kommer lite bilder från igår i skolan när jag och malin campade :D hahah!



Det kommer gå bra om vi gr vilse i skogen malin, för jag kan sätta ihop ett stormkök nu :)





Ser det inte bra ut så säg :)



Malin är snygg som vanligt :)



Och så tänder vi på :)      ( skit i brandlarmet )  :P






den här låten är så sjukt bra!  

Kommentarer

Postat av: mini sven :P

Publicerad 2009-04-16 15:17:12

hahha.. ja fy fan du elin. de där kommer gå bra, när ska vi ha tid att gå vilse då?

hahah.. vad va de för roliga minnen :)

minnen är de roligaste som finna att snacka :)

älskar dig min lilla uffe :)

Postat av: Matilda

Publicerad 2009-04-16 23:22:00

Kul att du bloggar...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela